
ZÁVISÍ-LI VÝSLEDKY NA NAŠICH OČEKÁVÁNÍCH | Tyler Peters

Závisí-li výsledky na našich očekáváních?
Každý zná ten pocit nespravedlnosti, když se zdánlivě obyčejnému člověku podaří vytvořit obrovskou miliardovou obchodní říši. Jak se mu to povedlo udělat?Něčím se zásadně liší od vás? Existuje-li nějaká pravidla, jak rozvíjet svůj potenciál a dosáhnout cílů a úspěchů?
Odpověď je překvapivě jednoduchá: víra ve výsledky.
Bez silné naděje a víry by většina lidí nedosáhla úspěchu. Buďme upřímní: Kdy jste naposled přemýšleli o tom, jaké změny očekáváte ve své kariéře a osobním růstu a o co usilujete v blízké budoucnosti?
Lidé by měli věřit v sebe i v druhé lidi, protože je to klíčem k úspěchu. Uvádím zde několik nejlepších tipů, jak si stanovit cíl a uspět v životě.
Věřte v úspěch od začátku
V roce 1963 Robert Rosenthal a Lenore Jacobsen napsali studii: byl proveden test mezi studenty, položili jím otázku, kdo ze studentů očekává, že bude ve škole úspěšný. Podle výsledků byla vybrána malá skupina studentů s nejvyšším akademickým potenciálem.Tito studenti do konce školního roku výrazně byli vpředu před ostatními.
Ve skutečnosti se tito studenti ničím zvláštním neodlišovali od svých vrstevníků. Byli vybráni náhodně na začátku studie. Rozdíl byl v tom, že učitelé pro ty studenty měli velké naděje, a tak byli schopni zlepšit výkon studentů tím, že věřili těmto „nadaným“ dětem a očekávali od nich lepší výsledky.
Tuto metodu lze použít také v pracovním týmu. Manažeři a zaměstnanci si musí věřit a důvěřovat si a svým kolegům. Pokud věříte, že všichni zaměstnanci budou dobře fungovat a budou produktivní, budou se snažit udržovat vysoký standard.
Oslavujte malá vítězství
Pro udržení vysoké produktivity za všech okolností odměňujte úspěch. Pokud zaměstnanec splnil úkol dobře, pochvalte ho. Na první pohled obyčejné věty „Dobrá práce!“ nebo „Děkujeme za vaše úsilí!“ dělají zázraky. Zaměstnanci pak budou cítit, že jejich práce je důležitá, a budou se snažit vynaložit více úsilí pro dosažení lepších výsledků.
Neodkládejte řešení problémů
Mýlit se je lidské, a člověk může udělat chybu. A to je naprosto normální. Neúspěch by měl být považován za neocenitelný zážitek, který se v budoucnu vyplatí. Neustálé oddálení řešení problému může mít vážné následky. Pokud se zaměstnanec nedodržuje termínů nebo špatně plní úkoly, vysvětlete mu, že je to nezodpovědné a nepřijatelné. Pokud je pro zaměstnance obtížné pracovat v týmu, měl by tuto otázku osobně projednat s manažerem.
Místo obviňovat druhé, je třeba se zamyslet nad vlastními činy. Je to důležité pro osobní i kariérní růst. Lidé v týmu musí pochopit, že mají společný cíl, věří v sebe, podporují se a řeší problémy společně.
Podpořte svůj tým
Každý člověk potřebuje v práci pomoc a podporu. Díky podpoře a zpětné vazbě od vedoucích pracovníků získají zaměstnanci větší sebevědomí.
Nebojte se vkládat velké naděje do nějakého podnikání, vždyť to je ten klíč k úspěchu. Pokud člověk má víru ve vlastní síly, podporu a pomoc, tehdy se každý může stát úspěšný a být na vrcholu.
Tyler Peters (TYLER PETERS)
Manažer ze vzdělávání společnosti Innovative Skincare®, zástupce značky iS CLINICAL®
⠀
Increase Expectations, Increase Results: Tyler Peters
Podobné články
Vyhledat stránku
Nejnovější příspěvky
Kategorie
- Anti-age (2)
- Čištění pokožky (2)
- Experti (14)
- Hydratace (6)
- Hyperpigmentace (1)
- Kosmetické sady (1)
- Léčba (12)
- Léčba postprocedurní péče (1)
- Média (13)
- Novinky (4)
- Ochrana (9)
- Odezvy (2)
- Omlazení (2)
- Péče o pokožku (7)
- Péče o tělo (2)
- Postprocedurní péče (1)
- Procedury (1)
- Protokoly ošetření (1)
- Sérum (4)
- Složení (3)
- Stárnoucí pokožka (1)
- Zdraví pokožky (25)
- Zprávy společnosti (4)